12 Ekim 2014 Pazar

LEGO Koleksiyonum

 Bu başlık altında naçizane LEGO Koleksiyonumu sizlerle paylaşacağım. Koleksiyon yapmanın en zor tarafı koleksiyonu sergilemeye uygun yer bulmak. Her defasında koleksiyonuma yeni bir set eklendiğinde kütüphanenin düzenini değiştiriyorum. Aşağıda resimlerini göreceğiniz koleksiyonumun son yerleşimidir ve şu düzeni alana kadar da 5-6 kez topyekün setlerin yerini değiştirmişimdir. Açıkçası şu anki düzen de beni tatmin etmekten oldukça uzak. Toz problemi de cabası. Hayalimdeki yerleşimi elde etmek için yeni bir dolap, raf sistemi düşünüyorum ve bu sistem topyekün odayı da değiştirmek demek oluyor, odayı değiştirmek hatun şahısı ikna etmekten geçiyor. Spot ışıklı, cam kapaklı, beyaz renkli custom bir dolap yaptırmayı, hem koleksiyonumu, hem kitaplarımı ve hem de eski setlerimin orijinal kutularını sergilemeyi planlıyorum. Bu başlık altında yeni bir çalışma/koleksiyon odası arayışlarımı ve planlamalarımı paylaşacağım. Şimdilik sizleri 6 ayda yaptığım Lego koleksiyonum ile başbaşa bırakıyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder