19 Ekim 2014 Pazar

Çılgın Proje -9- : Radar Dish

 Son verdiğim siparişleri beklerken, basılı orijinali oldukça pahalı olan (200-300 TL) Dish 10 x 10 Inverted (Radar) - 50990 yani kısaca MF'un Radar Antenini sadece 10$'a nasıl mal ettiğimi anlatayım sizlere. Öncelikle basılı olanını daha önce de söylediğim gibi yüksek fiyatı nedeniyle almamaya karar vermiştim. Basılı olmayan versiyonu elime ulaşınca netten indirdiğim anten desenini şeffaf sticker'a bastırttım. Hata yapma olasılığına karşı -ki ben bu tür konularda biraz beceriksizimdir- yaklaşık 10 adet çıktı aldırttım :


 Önce merkezdeki kareyi daha sonra saçakların aralarını makasla düzgünce kestim (Saçakların aralarını almanız önemli çünkü antenin konveks şeklinden ötürü düzgünce yapıştırmanız mümkün olmuyor) :



Yapıştırmayı ise eşim yaptı :) (Dediğim gibi ben bu konularda çok beceriksizimdir.) İlk denememizde sticker'ı düzgün bir şekilde yapıştırmayı başardık :


 Böylelikle oldukça yüksek bir maliyete sahip bu "rare part", sticker sayesinde yaklaşık 10$'a mal oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder