6 Ekim 2014 Pazartesi

Çılgın Proce -8- : Son Siparişler

 Millennium Falcon UCS 10179'un kalan parçalarını da Yeter! diyerek Bricklink'ten sipariş ettim.  Böylelikle artık sadece verdiğim siparişlerin adresime ulşamasını sabırsızlıkla ve 80 Euro üzeri iki sipariş verdiğim için tedirginlike bekliyorum. Gümrük vergisine kargo, sigorta ve ekstra ücretler dahil olmadığı için 74 ve 71 Euro'luk siparişlerimin gümrüğe takılmaması gerekiyor ama yine de hazırlıklı olmak gerek. Aşağıda Bricklink'ten Millennium Falcon için verdiğim tüm 23 sipariş var.


 Daha önce de belirttiğim gibi düşük kargo ücretlerinden ötürü yurtdışı alımlarını Almanya, Polonya, Slovenya ve Portekiz'den yaptım. Ekstra minifigler ve motor modifikasyonu için satın aldığım parçalar ile birlikte Falcon'un bana maliyeti toplamda yaklaşık 3000 TL oldu. Başlangıçta hedefim 1000 Dolar civarına seti toplamaktı ama görüldüğü üzere son siparişler genellikle az bulunan parçaları içerdiği için fiyatlar da artıyor. Buna bir de mümkün olduğunca kondisyonu yeni olan parçaları tercih etmem de neden oldu. Eğer yurtdışında yaşıyor ya da bir bağlantınız varsa Amerika, Kanada ve LEGO'dan bu seti çok daha az bir fiyata toplayabilirsiniz. Ancak ülkemizde bu büyüklükte bir seti toplamak istiyorsanız 2500 TL'yi gözden çıkarmanız gerek.

 Bir sonraki yazımda artık Millennium Falcon'u inşa etmeye başlamış olacağım. Açıkçası bir haftasonumu eve kapanıp sadece bu işe harcamak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder